Πραγματοποιούνται αποστολές σε όλη την Ελληνική επικράτεια με τους εξής τρόπους:
1. Courier
Για παραγγελίες που μπορούν να συσκευαστούν σε μικρά δέματα, η αποστολή πραγματοποιείται μέσω εταιρίας ΕΛΤΑ courier. Το κόστος της μεταφοράς ανέρχεται στα 5€.
Η τιμή αφορά δέματα έως 2 kg.
Για κάθε ένα επιπλέον κιλό υπάρχει επιβάρυνση 1,50€.
Υπάρχει δυνατότητα αποστολής μεγαλύτερων δεμάτων, μέσω Courier κατόπιν συνεννόησης για το κόστος των μεταφορικών.
Επίσης υπάρχει δυνατότητα πληρωμής μέσω αντικαταβολής με πρόσθετο κόστος 3,50€. (Για παραγγελίες έως 500€).
Για την ασφάλεια των παραγγελιών σας, συνιστούμε να ελέγχετε το περιεχόμενο του δέματος κατά την παραλαβή και παρουσία του ταχυμεταφορέα, για να διαπιστώσετε τυχόν φθορές των προϊόντων κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
2. BOX NOW
Παρέχεται η δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας με την υπηρεσία BOX NOW, με κόστος αποστολής ανάλογα με τον όγκο του δέματος.
Αναλυτικότερα:
Μικρό: Υ: 8 εκ, Π: 45 εκ, Μ: 60 εκ (3€)
Μεσαίο: Υ: 17 εκ, Π: 45 εκ, Μ: 60 εκ (4€)
Μεγάλο: Υ: 36 εκ, Π: 45 εκ, Μ: 60 εκ (8€)
*Οι τιμές που εμφανίζονται περιλαμβάνουν ΦΠΑ, σε ισχύ από 6/8/2024. Οι αποστολές για τη νησιωτική Ελλάδα έχουν επιπλέον χρέωση 1€.
3. Μεταφορική εταιρεία
Παραγγελίες μεγάλου όγκου ή βάρους αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία.
- Για αποστολές σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικού κόστους
*Επικοινωνήστε μαζί μας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Για την περιοχή της Αττικής, μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας, με δικό σας όχημα από το πρακτορείο:
ΞΕΝΟΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ του Σάββα | Ορφέως 194 Β – Αιγάλεω | 210-3471730
4. Με δικά μας μέσα
Η αποστολή μπορεί να γίνει με δικά μας μέσα, στην περιοχή της Τρίπολης.
Η μεταφορά είναι δωρεάν και η παράδοση γίνεται επί του πεζοδρομίου.
Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ – ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΕΥΘΥΝΗ
Τα αποστελλόμενα προϊόντα ελέγχονται πριν παραδοθούν στις εταιρείες μεταφορών και από την εταιρεία μας και από τους μεταφορείς.
Για καταστροφή ή χτυπήματα προϊόντων που προέρχεται από την μεταφορά των προϊόντων δεν ευθύνεται η εταιρεία μας καθώς τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη και του μεταφορέα.
(Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστούμε επικοινωνία του πελάτη με το πρακτορείο μεταφορών πριν την μεταφορά).
Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας είναι απαραίτητο να ελέγχετε το περιεχόμενο του δέματος κατά την παραλαβή και παρουσία του μεταφορέα, για να διαπιστώσετε τυχόν φθορές των προϊόντων σας κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων. Η μεταφορική εταιρεία έχει υπογράψει και παραλάβει ως άρτιο προς μεταφορά το εμπόρευμα οπότε αυτό ταξιδεύει με την ευθύνη του μεταφορέα. Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ζητήστε από τον μεταφορέα να πιστοποιήσει γραπτώς και να υπογράψει στο χαρτί της φορτωτικής ότι το προϊόν είναι κατεστραμμένο.